خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 95 / نخستین نمایندگی ایران خودرو در سرخه افتتاح می شود

نخستین نمایندگی ایران خودرو در سرخه افتتاح می شود

نخستین نمایندگی ایران خودرو در شهرستان سرخه همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

نخستین نمایندگی ایران خودرو در شهرستان سرخه همزمان با ایام الله دهه فجر در ورودی اصلی شهرستان سرخه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح می شود.

این نمایندگی با هزینه بالغ بربیش از دو میلیارد تومان و قابلیت ایجاد اشتغال در مرحله نخست ۱۰ نفر از جوانان سطح شهرستان آغاز به کار خواهد کرد.

پیشقراول این اقدام بزرگ  وخدمت اقتصادی در راستای توسعه و رونق شهرستان سرخه در این بخش سرمایه گذاری از همین دیار به نام اسلامی است که مدیریت نمایندگی ایران خودرو را در سرخه برعهده دارد.

به مناسبت افتتاح و راه اندازی این نمایندگی در هفته های آتی شهردار سرخه به همراه رئیس شورای اسلامی سرخه در این نمایندگی حضور یافتند تا خداقوتی به این سرمایه گذار بگویند.

در این دیدار مصطفی فؤادیان شهردار سرخه بیان داشت: این سرمایه گذاری که در ورودی شهر قرار گرفته است؛ اقدامی بسیار زیبا است که باعث تغییر در چهره شهر شده و گامی در راستای خدمات جدید به مردم شهرستان سرخه است.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این اقدام باعث جلب دیگر سرمایه گذاران و عامل ایجاد انگیزه های بعدی در سرخه شود،  گفت: نگاه و هدف مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهرستان سرخه و شهرداری این است که مشکلات قانونی در حوزه‌های مختلف در راستای توسعه و رونق شهرستان برطرف شود.

شهردار سرخه بیان داشت: شرایط سرخه با کلان شهرها متفاوت است؛ بنابراین سرمایه گذاری و برنامه ریزی در این شهرهای کوچک نیز متفاوت کنند.

فؤادیان با بیان اینکه در حال حاضر طوری است که یک سرمایه گذار که به شهرمان می رسد باید دو دستی نگهش داریم، گفت: دعوت از سرمایه داران برای سرمایه گذاری در شهر نیازمند فراهم سازی شرایط و تفویض  اختیاراتی به مجموعه مدیریت شهری از جمله شهرداری، شورای شهر‌،فرمانداری و مراجع مرتبط است تا کارها راحت تر تسهیل شود.

ابراهیمی رئیس شورای شهر سرخه نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه این حرکت منشأ خیر و برکات فراوان برای شهرستان سرخه خواهد بود،‌گفت: هدف و اولویت شورای اسلامی نیز همواره بر تسهیل کارها و امور برای سرمایه گذاری در سطح شهر بوده است؛‌چرا که بدون شک سرمایه گذاری عامل رونق اقتصادی است.

در پایان نیز  اسلامی مدیریت نمایندگی ایران خودرو در شهرستان سرخه با اشاره به اینکه از سال ۹۱ تلاشها برای راه اندازی این نمایندگی صورت گرفته است،‌افزود: ۱۰ نیرو هم اکنون در تهران مشغول گذران دوره آموزشی هستند که این درمرحله اول است و در مراحل بعدی می توان این تعداد را نیز افزایش داد.

وی با تأکید بر این باید مشوق های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران وجود داشته باشد، گفت:‌وجود مشوق هاست که باعث جذب سرمایه گذار می شود.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *