خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای سرخه

سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای سرخه

مسئول قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس را مکتبی دانست که جوهر مشق آن خون شهدا بود.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره ۲۰۰ شهید سرخه در گلزار شهدای این شهر افزود: دفاع مقدس به گونه ای بود که هر کس از هر قشری به جبهه می آمد، در آن ذوب می شد و جبهه تبدیل به مکتبی واحد برای تمام اقشار و محلی برای برادری و شهادت رزمندگان بود.
وی افزود: شهدا برای انجام تکلیفی خطیر که همان اطاعت از امر امام خمینی(ره) و دفاع از اسلام و انقلاب بود، راهی میدان سخت نبرد با دشمنان بعثی شدند.
وی با رد ادعای حرکت شهدا برای رفتن به بهشت، گفت: این حرف ظلمی بزرگ به رسالت شهداست، زیرا رزمندگان مخلص و مطیع رهبری به فرمان امام خمینی(ره) برای ادای تکلیف به جبهه ها رفتند.
اهوازیان با اشاره به برنامه های دشمن برای آغاز جنگ تحمیلی پیش از تاریخ دوران دفاع مقدس، به زحمت و تلاش رزمندگان در آزادی خرمشهر اشاره و خاطراتی در این زمینه بیان کرد.
مسئول قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه واقعه عاشورا نصف روز و کل زمان جانبازی حضرت عباس دو ساعت بود، تصریح کرد: حضرت سجاد(ع) ۴۰ سال روضه کربلا را خواندند و این نشاندهنده رسالت مهم بازگویی رشادتهاست که نباید متوقف بماند.
وی وصیت نامه های شهدا را قانون اساسی دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: شهدا بارها در وصیت نامه هایشان بر ولایتمداری، حجاب و نماز تاکید کردند و امروز همه موظف و مکلف به اجرای این پیام های عمیق و معنادار شهدا در راه حفظ اسلام و انقلاب هستیم.
اهوازیان با بیان اینکه سرداران بیداری اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و شیخ حسن نصرالله امروز عمار و مالک اشتر ولایت هستند، گفت: سرداران بیداری اسلامی امروز رو به روی صهیونیست ها و وهابیت ایستاده اند و جنگ جهانی علیه اسلام و تشیع شکل گرفته است.
مسئول قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ولایت مداری ارمغان شهداست، مبادا به این ارمغان خیانت کنیم، خاطرنشان کرد: شهدا از ما اطاعت از فرمان رهبری و هوشیاری خواسته اند.
شهرستان سرخه ، زادگاه دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، در دوران دفاع مقدس ۲۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

۲ نظرها

  1. چرا دانسته یا نادانسته کاری می کنید که باورهای مردم پس از شنیدن القاب ناصحیح و اغراق امیز به هم بخورد
    آقای فتاح اهوازیان نه سردار است ونه فرمانده قرارگاه نصرت فرد زحمت کشی است که در جنگ بعنوان یک رزمنده خدمت کرده قرارگاه نصرت با علی هاشمی تشکیل و پس از عملیات بدر عملا تقسیم گردید و دیگر نصرتی نماند تا به آقای اهوازیان برسد که ایشان فرمانده شوند .

    • زیاد ناراحت نباش یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت بوده ، ابن همه دروغ تحویل این مردم می دهند شما آنها را نمی بینی حالا اشتباه کفتند فرمانده قرارگاه نصرت برآشفته شدی دلت اگر با این حرف خنک می شه بسم الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *