خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 95 / ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی پل‌های عابر پیاده سرخه تخصیص یافت

۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی پل‌های عابر پیاده سرخه تخصیص یافت

فرماندار سرخه، گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور و همچنین افزایش ایمنی مردم، ۵۰۰میلیون تومان برای ایجاد پل عابر پیاده محور سرخه-افتر در نظر گرفته شد.

علی مؤیدی زاده در نشست شورای ترافیک سرخه به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن اشاره به‌ضرورت ارتقای شرایط ایمنی در تردد و حمل و نقل درون و برون‌شهری، ابراز داشت: تسهیل درروند عبور و مرور و مسائل ترافیکی شهروندان باید همواره در اولویت کاری اعضاء شورای ترافیک قرار داشته باشد و درنهایت به رضایتمندی عمومی بدل شود لذا با توجه به عبور خودروهای متعدد در مسیر افتر-سرخه، ضرورت ایجاد پل عابر پیاده بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: نصب پل عابر پیاده در پلیس‌راه سرخه و ورودی روستای افتر یکی از مطالبات مردم در زمینه تسهیل در عبور و مرور و حفظ امنیت عابران پیاده است که بااعتبار نیم میلیاردی در نظر گرفته‌شده طی آینده نزدیک دو پل عابر پیاده در این محور نصب خواهد شد.

فرماندار سرخه همچنین گفت: با توجه به اینکه مسیر دو بانده سمنان – فیروزکوه که از ورودی روستای افتر می‌گذرد، احداث پل برای عبور و مرور مردم این روستا بسیار حائز اهمیت است و همچنین در آینده که طرح توسعه و احداث باند جدید محور مواصلاتی سمنان –فیروزکوه نیز در دستور کار قرار گیرد احداث این دو پل می‌تواند کمک شایانی به مردم منطقه کند.

مؤیدی زاده بیان داشت: ایجاد دو پل عابر پیاده در طرح گسترش محور تهران-فیروزکوه-سرخه دیده‌شده است.

جانمایی کانکس پلیس راهور در شهر، نصب علائم راهنمایی در راه‌های مواصلاتی شهرستان، ساماندهی مسائل ترافیکی شهر سرخه، نصب تابلوی ورودی شهر در تقاطع غیر هم‌سطح و همچنین تسریع در عملیات اجرایی نصب پل عابر پیاده در روستای افتر و پلیس‌راه سرخه در زمره مصوبات شورای ترافیک شهرستان بود.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …