خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 95 / اجرای طرح ارتقای کیفیت آب آشامیدنی سرخه

اجرای طرح ارتقای کیفیت آب آشامیدنی سرخه

مدیر شبکه آب و فاضلاب سرخه گفت: کیفیت آب شهرستان سرخه با نصب یک دستگاه آب شیرین کن با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان بهبهود می یابد.

صوفی آبادی در خصوص کیفیت آب و مشکلات شهری در این خصوص به ارائه مطالبی پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر قرار بر این شده است که از یک دستگاه آب شیرین کن به جهت بهبود کیفیت آب شهرستان سرخه در سال ۹۶ بهره برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی این پروژه مهم و اساسی در ایام الله مبارک دهه فجر عملیاتی و اجرا خواهد شد و امیدواریم با اجرای این طرح آب شهرستان سرخه به لحاظ کیفی ارتقا یابد و دغدغه مردم در این خصوص هر چه سریعتر مرتفع شود.

مدیر شبکه آب و فاضلاب شهرستان سرخه اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را کرده ایم که با اجرای این طرح و قرار گرفتن این دستگاه آب شیرین کن در کنار دستگاه تصفیه آب قبلی رضایت مردم را جلب شود و باید گفت این طرح یکی از اهداف مهم مدیریت شبکه آب و فاضلاب سرخه و دیگر مدیران اجرایی این شهرستان است.

صوفی آبادی بیان داشت: آنچه که مورد نظر و خواست ما است اینکه این طرح مهم و اساسی در نیمه نخست سال ۹۶ به بهره برداری برسد و مردم از فواید و برکات آن بهره مند شوند.

وی گفت: عملیاتی و اجرایی شدن این طرح بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

مدیر شبکه آب و فاضلاب شهرستان سرخه با اشاره به دیگر اهداف و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود در این مدیریت بیان داشت: اصلاح و توسعه شبکه آب سرخه، بازسازی تأسیسات، جلوگیری از هدر رفت آب در سرخه و روستاهای تابعه این شهرستان، مطالعه و تحقیقات اجرای فاضلاب از جمله اهداف و برنامه های اولویت دار شبکه آب و فاضلاب سرخه است.

صوفی آبادی از زحمات مدیر سابق که کارها و طرح های ارزشمندی را در این شهرستان برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر بهمردم انجام داد تقدیر و تجلیل کرد و گفت: ما همان راه را ادامه خواهیم داد تا رضایتمندی مردم سرخه را به صورت۱۰۰ درصد کسب کنیم.

وی اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم آن هم در حوزه آب بسیار سنگین و مشکل است، مسئولان و کارکنان شبکه اب و فاضلاب به صورت شبانه روز با مردم در ارتباط هستند و این مسئولیت در قبال آب مسئولیتی بسیار حساس است و ما هم سعی و تلاشمان بر این است که در این جایگاه به احسن وجه بتوانیم مسئولیتمان را به انجام برسانیم.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *