خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 95 / ۳۳ پروژه عمرانی سرخه به بهره‌برداری می‌رسد

۳۳ پروژه عمرانی سرخه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار سرخه با ابراز این مطلب که ۳۳ پروژه عمرانی شهرستان در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: برای این پروژه‌ها ۱۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

علی محمد مویدی زاده ضمن بیان اینکه ۳۳ پروژه شهرستان سرخه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: دو پروژه نیز طی دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیون ریال کلنگ زده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های اقتصادی- تسهیلاتی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی سرخه تصریح کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان در دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان سرخه افتتاح خواهند شد که از این مقدار بخش کشاورزی مبلغ ۲ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان در قالب ۳ طرح و همچنین بخش صنعت نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب یک طرح را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار سرخه تصریح کرد: پروژه های عمرانی قابل افتتاح و بهره برداری سرخه، چهار پروژه در بخش آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی یک پروژه، ۲ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک پروژه شبکه بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری ۳ پروژه، ۱۰  پروژه شرکت توزیع برق، ۶ پروژه جهاد کشاورزی، ۲ پروژه دهیاری ها، شرکت شهرک های صنعتی ۲پروژه، نوسازی مدارس یک پروژه و صنعت، معدن و تجارت یک پروژه است.

مؤیدی زاده ادامه داد: از میان پروژه قابل بهره‌برداری و کلنگ زنی در این شهرستان، شرکت توزیع نیروی برق با ۱۰ پروژه دارای بیشترین طرح و پس‌از آن جهاد کشاورزی با ۶ پروژه بیشترین سهم از لحاظ تعداد پروژه های افتتاحی  را به خود اختصاص داده اند.

وی بابیان اینکه احتمال افتتاح خوابگاه  دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این ایام بسیار محتمل است، گفت: برای این طرح تاکنون ۴میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار سرخه با اشاره به این مطلب که دولت تدبیر و امید با تدبیر ریاست محترم جمهور علی رغم مشکلات مالی فراوان موجود توانسته  است کارنامه ای شایسته و ارزنده از دستاوردهای شاخص در زمینه های مختلف از خود برجای بگذارد گفت: در دهه فجر سال گذشته ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که این میزان در دهه فجر سال جاری در شهرستان سرخه با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۳۵۴میلیون تومان از نظر ریالی نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

مؤیدی زاده با تصریح این مطلب که شادی، ایجاد نشاط اجتماعی و مردم محور بودن از شاخصه های اصلی برنامه ها دهه فجر در سرخه است، از اجرای بالغ بر ۶۰ برنامه شاخص در دهه فجر خبر داد و گفت: سخنرانی، غبارروبی گلزار شهدا، زنگ انقلاب، برپایی جشنواره غذای سالم، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری جشن شبهای نقره ای با حضور هنرمندان و طنز پردازان بومی شهرستان با همراهی صدا و سیمای مرکز سمنان، اجرای طرح ۱۰شب ۱۰ مسجد درشهر و روستاهای شهرستان، تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی، برپایی جشن تکلیف سیاسی مخصوص دانش آموزان رای اولی، ازجمله این برنامه‌ها هستند.

وی همچنین از افتتاح همزمان پروژه‌ها، دیدار مردمی، تریلی شادی مخصوص کودکان و نوجوانان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در روستاها، جشن انقلاب، رژه موتوری بسیجیان، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن و … توسط ۹ کمیته در شهرستان سرخه خبر داد.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *