خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / همایش پایانی طرح کتابخوانی استاد عشق۹

همایش پایانی طرح کتابخوانی استاد عشق۹

چهارشنبه همایش پایانی طرح کتابخوانی استاد عشق۹ برگزار شد.

نهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «استاد عشق» بر اساس کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی از مبارزین دوران انقلاب برگزار گردید و افراد برتر نیز مشخص شد. به منظور تقدیر از برگزیدگان این مسابقه ، همایشی در روز چهارشنبه دوازدهم اسفندماه برگزار گردید. این همایش که در فرهنگسرای باران سرخه و در ساعت ۱۸ عصر آغاز شد علاوه بر اهالی فرهنگ و ادب سرخه و مسئولین شهرستانی ، خانم مرضیه حدیدچی حضور پیدا کردند.

رونمایی از کتاب «سَرو سور» خاطرات حاج خلیل نجار از دیگر برنامه های این همایش بود. این کتاب با حمایت حوزه هنری استان سمنان به چاپ رسیده است.

در برگزاری این مسابقه کتابخوانی نهادهای مختلفی یاریگر انجمن رسالت قلم سرخه بوده اند که می توان به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری، بنیاد نخبگان معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر سرخه اشاره نمود.

پیش از این انجمن رسالت قلم سرخه هشت دوره مسابقه کتابخوانی استاد عشق با محوریت شخصیت های پرفسور محمودحسابی ، علامه طباطبایی ، عبدالحسین برونسی ، عباس حسین مردی ، دکتر مصطفی چمران ، حاج عبدالله والی ، عباس بابایی و دکتر مسعود علیمحمدی برگزار نموده بود.

 

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *