خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / لیست نامزدهای ائتلاف‌ اصولگرایان در استان سمنان

لیست نامزدهای ائتلاف‌ اصولگرایان در استان سمنان

تنور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ماه ها قبل، حرارت خود را با مطرح شدن گزینه های متعدد از سوی هر دو جناح سیاسی آغاز کرده است.حرارتی که با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس دهم داغ تر هم می شود.

جناح اصلاح طلب که برای اعلام لیست نهایی خود منتظر آخرین تجدید نظر شورای نگهبان بود، پس از اعلام نتایج نهایی توسط این شورا بلافاصله لیست خود را که به نظر می رسد از مدتها قبل تدارک دیده بود منتشر کرد، در مقابل جناج اصول گرا که چند روزی از انتشار لیست نهایی آن می گذرد با برگزاری جلسات منظم در حال تدارک برای ورود به کارزار تبلیغاتی است.

در این میان شورای ائتلاف اصول گریان از دیگر کاندیدا های اصول گرا، هم که فرصت حضور در لیست را نداشتند غافل نشده است، و خواستار کناره گیری این افراد از ادامه رقابت های انتخاباتی شد، بر این اساس نیز برخی از کاندیداها از جمله ابراهیم کارخانه و وحید یامین پور به نشانه حمایت از لیست اصول گرایان از کاندیداتوری در انتخابات انصراف دادند.

به نظر می رسد در روزهای آینده و با شدت گرفتن فعالیت های انتخاباتی در جبهه اصول گرایان بر تعداد کسانی که بخواهند به انصرافی ها بپیوندند افزوده شود، همچنین این احتمال وجود دارد که جناح مخالف نیز از این روش اصول گرایان برای انصراف کاندیدا های منتسب به جریان اصلاح طلبی بهره ببرد و از کسانی که در لیست شورای عالی اصلاح طلبان قرار نگرفته اند در خواست انصراف کند.

اسامی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز ۲۸ بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان سمنان منتشر شد.

حوزه انتخابیه سمنان، سرخه و مهدی‌شهر: دکتر احمد همتی

حوزه انتخابیه شاهرود، میامی و بسطام: دکتر حسین خوش قلب

حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان: دکتر احمد اسدی

حوزه انتخابیه دامغان: محمد علی محتشمی

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *