خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 96 / کمربند سبز سرخه با کاشت ۳۰۰۰ اصله درخت اجرا می‌شود

کمربند سبز سرخه با کاشت ۳۰۰۰ اصله درخت اجرا می‌شود

فرماندار سرخه بابیان اینکه طرح کمربند سبز این شهرستان در راستای زیباسازی و بهسازی فضای شهری و محیط‌زیست اجرا می‌شود، گفت: سه هزار درخت در این طرح کاشته می‌شود.

علی مؤیدی زاده بعدازظهر پنج شنبه در نشستی با مدیر کمیته امداد سرخه به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به اجرای طرح کمربند سبز در این شهرستان، تأکید کرد: این طرح با کاشت سه هزار اصل نهال باهدف بهسازی و زیباسازی فضای شهری، نشاط اجتماعی، تصفیه هوا، احیای محیط‌زیست، دوری از آلودگی هوا و … اجرایی می‌شود.

وی افزود: دو محل ویژه اجرای طرح کمربند سبز برای شهر سرخه در نظر گرفته‌شده که با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط مانند منابع طبیعی، محیط‌زیست، جهاد و … از میدان ورودی غربی سرخه و حاشیه شهرک صنعتی در مجاورت مسیر خروجی شهر بازدید به‌عمل‌آمده است.

ضرورت تشدید نظارت بر اقامتگاه‌ها

فرماندار سرخه همچنین بابیان اینکه طرح بسیج سلامت نیز ویژه ایام نوروز ۹۷ با اهداف تشدید نظارت بر نحوه ارائه خدمات مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی و ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مسافران نوروزی در این شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح باهدف ارتقای رضایتمندی مسافران، زائران رضوی و همچنین گردشگران صورت می‌گیرد.

مؤیدی زاده به مقوله شب عید و ضرورت کمک به نیازمندان نیز پرداخت و تأکید کرد: در حال حاضر دو موسسه خیریه در سرخه فعال هستند که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به جمع‌آوری و مدیریت وجوهات مردمی و خیران اقدام می‌کنند همچنین برای شب عید بیش از ۴۰۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع بسته کالا در بین نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخه نیز در این جلسه بابیان گزارش عملکرد از فعالیت این مجموعه طی بازه زمانی فروردین تا ابتدای زمستان سال جاری، گفت: یکی از وظایف  اصلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان رسیدگی به مشکلات معیشتی نیازمندان است که در همین راستا  یک هزار و ۲۰۰ سبد کالا به ارزش ریالی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع سرخه شد.

حسین عبدالهی همچنین بابیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از خانواده محرومان و نیازمندان ویژه شب عید در نظر گرفته‌شده است، تأکید داشت: در ۹ماهه سال جاری یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال‌ به ایتام و فرزندان محسنین پرداخت شده است.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *